2011 m. rugsėjo 17 d., šeštadienis

      Atėjo ir prasidėjo

  Kaip sakoma - prasidėjo ligų sezonas. Vos oras bent kiek atšąla, vėjas papučia stipriau ir štai - sloguojam, čiaudim ir negaluojam. Orų kaita daro savo. Peršalau ir aš, lakstymas tik su megztiniu ir vos ne nuogom kojom - ir va tai man,  pasijutau nekaip. O kur dar šalto vandenuko gėrimas, kai grįžti iš kur nors visa suplukusi.  Nieko, tai laikina, tik galėtų taip dažnai nekamuot..
  Man sunku suprasti, ką rengtis tokiu oru: užsidedi švarkelį-per karšta, o vien tik su megztiniu-jau lyg ir vėsoka. Dabar tas pereinamasis periodas, kai nei šilta, nei šalta. Ką gi, šiandien didžiąją dienos dalį sėdžiu su pledu, geriu daug karštų gėrimų ir tiesiog tįsau :D Galva nedirba, kai savijauta tokia..Gerai, kad savaitgalis, o tai šnyrpščioti per paskaitas visai nesmagu :D
  Et, kai pagalvoji,sveikatą ir gerą savijautą kaip didžiausią turtą imi vertinti tik tada, kai sunegaluoji. Anksčiau buvau žymiai atsparesnė visiems tiems peršalimams, išvis net per žiemą niekada nesirgdavau.. Matyt į senatvę imunitetas silpsta. Kas belieka? Geriam arbatą, laižom medų, naikinam vieną po kito nosinaičių pakelius ir vartojam vitaminus. Reikia gi kažkaip gintis nuo tų virusų, o tai per juos gyvenimas visai apsunksta :D Kad ir kokia vargšė negaluotoja esu šiuo metu, šiandien vis dėlto radau jėgų aplėkti kelias padėvėtų drabužių parduotuves (nieko doro neradau) ir nusidažiau plaukus..
 Ir dar: pamačiau daug piktų žmonių :D (pvz. močiutėlę, kuri autobuse įsijuosusi  ilgai ir piktai burnojo ant moteriškės nežinia dėl ko ir už ką.. arba moterėlė, rėkianti ant mažos, 3-4m. mergaitės, kad jos charakteris BJAURUS. Et, pikti mes, pikti.. ir aš pikta! (na bent jau stengiuosi optimistiškėti ir nesispjaudyti pagieža :D
Baigiu savo minčių kratinį ir linkiu, jei kas skaito, stipraus imuniteto ir šiltų drabužių :D
  (einu toliau spoksoti krepšinio, turbūt laimėsime)




          

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą